KÄRLEK?!

Asså jag har tänkt på en sak väldigt länge nu......... VARFÖR MÅSTE KÄRLEK VARA SÅ JÄVLA KOMPLICERAT?! Snart stör jag mej på ordet oxå.... Hehe nej, men det känns ibland som om den tar över ens life. Jag var tsm med en kille förut som jag trodde att det skulle hålla med men.......Det gick åt skogen asså HAHAHAHA. Men ska ha en medellång singelpause i mitt liv för man vill ju int räknas som en player elr hur??
Men det e ganska skööönt att  vara singel för då kan man flörta med vem som helst utan att ens boyfriend blir sur. HAHAHAHAH En gång flörtade jag OSERIÖST med en gubbe som jobbar på mammas grill hehe... Det slutade med att jag fick gratis pommes.´HAHA mina kompisar asgarva när jag kom tillbaka med ett BIG smile på läpparna!

Hoppas att jag mår lite bättre imorn.. :)

Puss till alla mina älsklingar!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Ebbs

Haha! Justee x) <3

2010-03-10 @ 21:23:05
URL: http://ebbiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0